Monday, April 17, 2006

Före julen bestämde jag mig för att sätta upp nya mål i mitt liv. Skrev ner många mål .. allt från studier, familjen och parförhållandet. När jag skrivit klart tyckte jag att listan såg lite tråkig ut, den var för vanlig, som utan kraft, inte jag. Var detta vad jag ville med mitt liv? Kraftlösa mål? Jag skrev en ny lista med mer spännande mål. Tokiga saker man inte ens vågar drömma om, aldrig skulle tillåta sig själv önska. Ett av dessa mål var att jag skulle segla över Atlanten före jag fyllde 26 år.
Exakta skrivna mål har mycket kraft.

To Jonatan's blog "sailjonatan"

4 Comments:

At 7:46 AM, Anonymous Anonymous said...

turvallista matkaa..

 
At 2:37 AM, Anonymous Anonymous said...

jankolle timpalta terkkuja!!!

 
At 9:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Och från Stilla havet..

Jonatan entertains all with his knot skills.Has us all making "money`s feet"
Men..We was overtaken by a huge squall..lät mindre gemytligt.

 
At 12:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej haftigt!! nu har du natt ett mal i dit liv o som du sa, har nedskrivna mal storre kraft.Njut av livet o sluta aldrig dromma, men var forsiktig vad du drommer om..de har en tendens att uppfyllas! :) o vi hade ju kul ocksa pa abo-stockholm kryssningen.. ;) KRAAAMIIS! -Fru "Errorland"-

 

Post a Comment

<< Home