Monday, April 24, 2006

Kaptenen visade åt mig hur man får det bästa ut av resan över havet. Att stå i fören på båten. Den varma vinden mot min kind, 12 knop, vågor. Klev upp på skakande ben till fören. Sträckte ut mina händer, som en fågel sträcker ut sina vingar och grät som ett barn! Jag förstår vad Rose menade i Titanic när hon utropade “Jack, I´m flying!” Vilken fantastisk känsla! Jag var ett med havet!

Stod där länge, lyssnade på Conguest Of Paradise(meidän biisi). Frank Sinatra My Way. Theese Boots (Go Vicci, Go Vicci!!)
Run to the water and you will find me there!

Det är något fel på bloggen, kan inte lägga in bilder.. försöker senare.

17N°, 61W°
Over and out, Cat Marina, Fallmouth Harbor!



Today I do what I Want, Cuz I Can!
It´s your own fault if your not smart enough to even dream!

To Jonatan's blog "sailjonatan"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home