Wednesday, April 26, 2006

Vi startar resan över Atlanten imorgon torsdag 27.4.2006 kl.09.00. Försöker så gott jag kan skicka in bilder och berätta om resan(nu går det tyvärr inte att lägga in bilder). Jaa-a, då är det väl bara att lägga på sig fin klänning, lite blommor i håret och läppglans, vi har grillfest vid bryggan:)

Ni är i mina tankar, mina kära!

Lycka till Victoria med Carola och Jessica, är så stolt!
Mamma, snart är vi alla hemma igen!
Matti, jag älskar dig!
Domino, dig saknar jag mycket!

Jag är tacksam.

Navigare necesse est, vivere non est necesse!

MVH. Malena

Ps. Igår fick vi HK blå och franskisar:)

To Jonatan's blog "sailjonatan"

7 Comments:

At 10:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Hyvää matkaa ! Jankku hoida homma !

 
At 9:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Heeeeeeejjjjj! Vad roligt att läsa din blogg! Är så glad för din skull. Här sitter jag vid datorn och drömmer mig bort, efter att ha sett de underbara bilder och läst de berättelser du lagt in här. Är riktigt avundsjuk! =) Blev så glad när du skrev om noll kalorier och hälsade till mig.... hih hihhii! Här är allt bra, saknar dig och skulle vilja ha dig här nu under vappen. Det blir inte lika roligt utan dig! =( Jag saknar min underbara pidropartner! Lauri hälsar så hjärtligt också. Ha det gott, njut av varje andetag. Inte händer det något nytt här i Åbo... så sköt om dig och var lycklig! Många kramar

 
At 1:06 AM, Anonymous Anonymous said...

hej sötis, alltså när har du irrat bort dig dit..???? fattar noll jag!:) är helt bakom takana tydligen här i bruke jag! njutttttt,för ja e grymt avis:) loving you forever, annika markus och philip

 
At 3:03 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej! Oj, det ser nog jättejobbigt ut det där..;o) Här är det vappstädande som ligger på högsta prioritet just denna sekund. Ute skiner solen och betongväggarna ser somriga ut..:o) Härligt! Du ska ha det så bra med Nemo och alla andra ute på det böljande blå!

Hälsn, Tanja

P.S. Kostas, inte Mustafa...:D

 
At 1:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Hyvää vappua.

 
At 1:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Hyvää vappua. Muista seilata lakki päässä :) capitano. Rakastan sinua.

 
At 9:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Ni ska laga er ti Stilla have o slut ti lek dar i Karibien.:)

Have a good one.

 

Post a Comment

<< Home